Instalator 112 a fost contactat pentru verificarea tuturor apometrelor din scara unui bloc, inlocuirea celor defecte si montajul unui apometru nou la subsol. Va prezentam cateva indicatii despre modul de lucru al echipei noastre la aceasta interventie.
Au fost verificate buletinele de verificare metrologica pentru apartamentele unei scari de bloc din Bucuresti, iar cele care nu mai erau in termenul de garantie au fost demontate si verificate. La cererea locatarilor au fost schimbate apometrele si in cazul unor apartamente unde se constatau probleme la inregistrarea consumului. Dintre apometrele verificate, o parte au fost conforme si au fost montate la loc. In cazul celor unde au fost defecte/erori s-a efectuat inlocuirea acestora cu unele noi (vezi detalii montaj apometre).
Dupa ce apometrele au fost montate, acestea au fost sigilate pentru a evita accesul neautorizat la acestea (implicit pentru a evita furtul de apa). Fiecarui apartament i s-a predat cate un proces verbal de verificare metrologica si sigilare pentru apometre, alaturi de seria fiecaruia (vezi detalii sigilare apometre).
La subsolul blocului s-a montat un apometru nou pentru apa rece, deoarece modelul anterior era depasit din punct de vedere tehnic (consumul nu mai era inregistrat corect). Asociatia de locatari a primit toate documentele necesare si astfel totul a reintrat in legalitate.